... در حال بارگذاری

موتور بازی سازی گودو

  • درباره موتور بازی سازی گودو
  • مقدمه
  • لیست امکانات
  • پلتفرم ها
  • پلتفرم ها

    ویرایشگر و پروژه های صادر شده را می توانید در پلتفرم های زیر اجرا کنید:

    • ویندوز (x86، 64 بیتی و 32 بیتی).
    • macOS (x86 و ARM، فقط 64 بیتی).
    • لینوکس (x86 و ARM، 64 بیتی و 32 بیتی).
    • Android (پشتیبانی از ویرایشگر آزمایشی است).
    • مرورگرهای وب (به صورت آزمایشی در نسخه 4.0، برای خروجی گرفتن در فرمت HTML5 توصیه می شود از Godot 3.x به جای نسخه 4.0 استفاده شود).

     اجرای پروژه های صادراتی:

    • iOS.
    • کنسول ها

    هدف Godot این است که تا حد امکان مستقل از پلتفرم باشد و می تواند با سهولت نسبی به پلتفرم های جدید منتقل شود.

    نکته:

    پروژه های نوشته شده با سی شارپ در Godot 4 در حال حاضر نمی توانند به پلتفرم وب ارسال شوند. برای استفاده از سی شارپ در پلتفرم وب ، به جای Godot 4، از Godot 3 استفاده کنید. پشتیبانی از پلتفرم اندروید و iOS در Godot 4.2 در دسترس است، اما به صورت آزمایشی است و دارای برخی محدودیت‌ها است.